Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování jako způsob řešení týmových problémů
Nováková, Linda ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce je podrobněji prozkoumat problematiku spolupráce v týmu a zhodnotit efektivitu týmového koučování, coby nástroje k předcházení či následnému řešení problémů v týmu. Formálně je text práce členěn na dvě základní části. Tu první tvoří teoretický rámec týmového koučování. Je v ní vysvětlen princip fungování týmu, odlišnost od skupiny a možné nástrahy, které jsou spojeny s jeho efektivním fungováním. Dále přibližuje základní teorie koučování, principy, členění, postupy i částečné vymezení rámce, kde je implikace koučování žádoucí a kde je tomu naopak. Týmové koučování je zde představeno jakožto ne příliš konkrétní koučovací proces, je mu věnována pozornost převážně z metodologického hlediska. Součástí práce je i otevření problematiky koučování studentů a školních týmů, na kterou navazuje empirická část. Empirická část je tvořena základní evaluací pilotního projektu, jehož předmětem bylo koučování týmů na středních školách. Takový projekt zatím nemá v České republice obdoby. Jeho prvotní část proto fungovala nejen coby zkouška využití koučování na třídní kolektivy, ale také jako ověření nástroje pro hodnocení takového projektu.
Koučování jako způsob řešení týmových problémů
Nováková, Linda ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce je podrobněji prozkoumat problematiku spolupráce v týmu a zhodnotit efektivitu týmového koučování, coby nástroje k předcházení či následnému řešení problémů v týmu. Formálně je text práce členěn na dvě základní části. Tu první tvoří teoretický rámec týmového koučování. Je v ní vysvětlen princip fungování týmu, odlišnost od skupiny a možné nástrahy, které jsou spojeny s jeho efektivním fungováním. Dále přibližuje základní teorie koučování, principy, členění, postupy i částečné vymezení rámce, kde je implikace koučování žádoucí a kde je tomu naopak. Týmové koučování je zde představeno jakožto ne příliš konkrétní koučovací proces, je mu věnována pozornost převážně z metodologického hlediska. Součástí práce je i otevření problematiky koučování studentů a školních týmů, na kterou navazuje empirická část. Empirická část je tvořena základní evaluací pilotního projektu, jehož předmětem bylo koučování týmů na středních školách. Takový projekt zatím nemá v České republice obdoby. Jeho prvotní část proto fungovala nejen coby zkouška využití koučování na třídní kolektivy, ale také jako ověření nástroje pro hodnocení takového projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.